Välkommen till min nya blogg!

image1Jo alltså, den här rubriken skapades automatiskt samma sekund som bloggen drogs igång, så jag tänkte, varför inte köra vidare på den? Ni vet, som när man i skolan för många år sen påbörjade en berättelse, för att sedan låtan någon annan fortsätta, för att i sin tur låta ännu en avsluta den. Dom där berättelserna blev kanske inte så bra i slutändan, och när jag tänker efter, så var det kanske mycket i skolan på den tiden som inte blev så bra :)

Lämnade in min bil på verkstaden häromdagen, vilket raskt leder oss till dagens sensmoral; Köp inte bil! För verkstan ringde mig igår och sa att dom "lätt kom upp i 20'000" gällande reparationskostnaderna. Jag tyckte mest det var så absurt att det blev roligt. Det viktiga är att jag är glad, och det är precis vad jag är!

Jag har nämligen fyllt år, förstår ni. Och även om jag försökt att inte göra någon stor sak av det, så har man blivit uppvaktad till tänderna (bokstavligt talat). Jag fick en mumsig chokladtårta, ett paket godis på posten, badankor (och en mumsig Ballerina Mini-Muffins), grattis-kort och en hel drös med telefonsamtal.

Detta är egentligen mitt andra blogginlägg ( det första går att hitta här http://retrofisk.blogspot.com ), och då jag inte har så mycket flummigt att säga, så är inlägg från mig en raritet. Skriv ut och rama in, för en vacker dag kanske dom får samlarvärde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0