Nu är det löning igen

image3... Det märkes inte minst när jag var och handlade precis. Galna familjer med dubbla vagnar springer omkring som dom aldrig sett mat förrut och fyller på sina matförråd med allt från mjöliga basvaror till kyliga färskprodukter. Varför just idag? Har verkligen folk så svårt att planera sin ekonomi att dom inte har råd att köpa det dom behöver dagen innan löning?

Okej, okej. Jag var ju själv där, så sitter jag inte på en liten för hög häst nu kan man undra? Jag försvarar mig med att jag bara hade en korg och köpte endast det som ska vara till kvällens middag! Och jo, en extra grej. Jag köpte 4 liter mjölk och fick ett mjölkglas på köpet, så nu har jag tre stycken! Ett till och jag har ett helt komplett set som jag kan sälja till seriösa samlare på ebay för miljoner i kronor.

Ikväll ska jag göra en mumsig kycklinggryta som kommer få alla som smakar av den, att svimma av oral tillfredställelse.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hittar ju inget nytt att lasa.. Forrut? Forut ska det val vara i alla fall..

2008-03-16 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0