Bortkastat liv

image5Det är med krökt nacke och skam i blicken som jag nu ska bikta mig efter dagens förlust. Ja det stämmer, jag erkänner, jag var en av dom som hämninglöst kastade bort 12 timmar av mitt liv genom att slaviskt följa den ack så populära Hiro Nakamura och hans kamratförening för genmodifierade muppar på TV4+ Heroes maraton idag.

Jag brukar säga att TV inte intresserar mig men att jag älskar Simpsons, och detta har inte förändrat någonting. Simpsons är fortfarande helt klart en favorit och jag ska nu dränka min ångest i ett inte mindre än ett härligt bad!

Oj, jo förresten. Hiro är ju klart tuffast! "Heerooo Nuuuujoooo!"

*plask, plask*


Kommentarer
Postat av: Tommy

*Yaaataaaaaa!!

2007-10-28 @ 16:21:21
Postat av: Majsan

Inte så dumt du!

2008-01-07 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0