Non Chocolate Agreement

Efter ett långt gånget chokladmissbruk så var Henrik tvungen att sätta ner foten varav följande NCA (Non Chocolate Agreement) etablerades. Anledningen till att jag kommer ut med detta först efter kontraktets utgång, är att det hade varit ett stort nederlag IFALL jag skulle ha brytit kontraktet.

Det var inte med vilja, men appropå att bryta kontraktet så var jag vid ett tillfälle faktiskt ruskigt nära att göra detta. Jag hade skopat upp lite mumsig vaniljglass, och hällde på ännu smaskigare chokladsås, när jag till min förskräckelse upptäckt mitt fatala misstag. Jag var vid tillfället ensam, så ingen hade ju fått veta. Sammvetet var dock närvarande, och jag avlägsnade snabbt chokladsåsen, varav jag åtnjöt vaniljglassen utan att behöva skämmas.

Nu är kontraktet inte längre giltigt, och jag kommer i fortsättningen förhoppningsvis inte att äta för mycket choklad!

Nedan följer kontraktet i sin helhet;


image10

Kommentarer
Postat av: Cilia in Avesta för tillfället

Haha, Niko, du är då alltför rolig du! Men jag måste erkänna att NCA låter som värsta proffsiga hemlighets grejset! Ungefär som CSI eller nå sånt. Är i Avesta nu hos pärona mina och det var genom pappa päron som jag fick veta om detta kontrakt. Han hann före mej! Fast det kan ju bero på att datorer inte ingår i min vardag längre. Men nu var jag ju tvungen att bruka dumburken, eftersom jag håller på att skriva julkort... 24 är jag uppe i än så länge... och var ju tvungen att ha lite adresser. Nä nu ska jag duscha och sen åka till Borlänge för att fira en 25-åring! Tjing tjong - pling plong!

2007-12-15 @ 12:54:19
Postat av: Janne Schaffer

Jag sitter just nu och övar på att förfalska era signaturer

/Henkes PS3 polare i borås

2007-12-18 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0